banner

Nieuwe berichten

twitter-hard

Twitter lanceert interactieve gids voor MKB


Twitter lanceerde vorige week een interactieve gids om kleine bedrijven te helpen met hun Twitterkanaal. De gids is zowel voor beginnende als ervaren gebruikers van Twitter, en geeft uitleg over van alles en nog wat; informatie over hoe een account aan te maken, tot informatie over hoe uw sales te vergroten en resultaten meetbaar te maken.

De gids is gebouwd om de gebruiker zelf zijn eigen pad te laten kiezen op basis van de mate van ervaring. Het startscherm van de gids ziet er als volgt uit:

twitter-mkb

De drie afzonderlijke paden leiden naar het volgende:

Ik snap niks van Twitter

In deze sectie worden de volgende opties gegeven:

  • De basis leren:Hier leert u wat een Tweet, Hashtag, @Mention, Retweet, en Volger is. Basale informatie.
  • Help mij met het vinden van klanten op Twitter:Hier leert u hoe Twitter search te gebruiken om nieuwe klanten te vinden, en hoe in contact te komen met bestaande klanten door het importeren van email contacten.
  • Een blik op mijn profiel:All the basics of filling out a Twitter profile.
  • Download de getting started checklist: Een gratis checklist die beginners door alle stappen heen helpt om te starten met Twitter.

Ik begrijp Twitter maar ik moet een strategie bepalen

In deze sectie worden de volgende opties gegeven:

  • Bouw een content kalender voor mijn Tweets:Een schema dat u kunt volgen om uw Tweets in die week te structureren
  • Meer actie / reactie op mijn Tweets: Een aantal basis – tips om uw Twitter volgers te verleiden iets met uw Tweets te doen.
  • Help mij met het schrijven van Tweets:Een paar sjablonen die u kunt invullen voor het creëren van aantrekkelijke Tweets./li>
  • Download de #MktgKickstarter Toolkit: Alle bovenstaande tips in 1 pakket.

Ik ken de basisprincipes van Twitter maar ik wil mijn marketing naar een hoger plan tillen.

In deze sectie worden de volgende opties gegeven:

  • Tweets voor direct response / engagement: Hoe stel ik Tweets op zodat de gebruiker tot een specifieke actie over gaat? Zoals: ‘bezoek een webshop’
  • Sales via Twitter: Hoe stel ik Tweets op die conversie opleveren?
  • Hoe meet ik resultaten: De cijfers die in u in de gaten moet houden om de resultaten van uw Twitter campagnes te meten.
  • Leer meer over Twitter – advertenties: Een speciale gids over Adverteren op Twitter die u kunt downloaden.

Twitter kan ingewikkeld lijken voor de beginnende gebruiker, en zelfs een uitdaging voor de ervaren gebruiker.
Met deze gids wil Twitter gebruikers in het MKB helpen om van hun sociale netwerk optimaal gebruik te maken.

Het maakt niet uit of u beginner of ervaren gebruiker van Twitter bent, kijk eens in deze gids. Misschien kunt u er nog iets van leren. :)

Recente Berichten

google-panda-4
»

Google Panda 4.0 – Wat u moet weten..

Google is uiteraard de meest gebruikte zoekmachine. Je zou kunnen ...

zoekmachine_duck-go
»

Apple voegt Duck Duck Go toe als zoekmachine

In 2011 zei een IT ingenieur tegen de Philadelphia Business Journal ...

linkedin-featured
»

7 Linkedin Marketing Statistieken: Wanneer posten, Wat post ik en Wat kan er beter

Met een blik op een grafiek van de snelst groeiende sociale netwerken ...

webwinkel_seo
»

SEO: 5 Manieren om uw Webwinkel Content te Optimaliseren

‘Onsite SEO’ is nog steeds een van de meest belangrijke ...

online-strategie
»

Waarom u een online strategie nodig heeft..

Heeft u geen idee wat u moet met uw bedrijf op digitaal gebied? U ...

tijden_voor_social_media
»

De beste tijden om op Social Media te posten

Het is bij sociale media van groot belang op het tijdstip te letten ...

social_media_tips
»

Social Media tips voor meer volgers

Social Media Tips voor meer volgers Als u het meeste uit uw social ...

twitter-hard
»

Twitter lanceert interactieve gids voor MKB

Twitter lanceerde vorige week een interactieve gids om kleine ...

seo-land-2014
»

9 essentiële tips voor SEO in 2014

Met de vele veranderingen in de wereld van SEO in het afgelopen jaar ...